Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Υποψήφιοι

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ, 
Ψηφοδέλτιο Ανεξάρτητου Δημοτικού Συνδυασμού "ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ" 
Υποψήφιος Δήμαρχος ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ


Δημητρίου Γιώργος του Γαβριήλ

Γεννήθηκα στην Αθήνα, αποφοίτησα από την Ιωνείδιο Πρότυπο Σχολή Πειραιά. και σπούδασα αρχιτεκτονική στο Πανεπιστήμιο της Ρώμης. Στο ίδιο πανεπιστήμιο εκπόνησα διδακτορική διατριβή γύρω από την προβληματική της μεταλλαγής της πόλης σε οικοσύστημα.
Συνεργάστηκα για 12 χρόνια με ένα από τους σημαντικότερους Ιταλούς αρχιτέκτονες του 20ου αιώνα, σχεδόν μοναδικού ευρωπαίου εκπροσώπου της οργανικής και «πράσινης» αρχιτεκτονικής. Διατηρώ αρχιτεκτονικό γραφείο και εμπλουτίζω συστηματικά την ιδιωτική μου δραστηριότητα μέσω της συμμετοχής σε διεθνείς αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς ιδεών, ως επί το πλείστον οικο-βιοκλιματικού χαρακτήρα. Είμαι μέλος επιτροπών του ΣΑΔΑΣ – Πανελλήνιας Ένωσης Αρχιτεκτόνων, μέλος της Επιτροπής Αρχιτεκτονικού Ελέγχου Σαλαμίνας ενώ διατέλεσα και εκπρόσωπος του ΣΑΔΑΣ σε κριτική επιτροπή πανελλήνιου αρχιτεκτονικού διαγωνισμού ιδεών.
Προσχώρησα στους Οικολόγους Πράσινους τον Σεπτέμβριο του 2007. Από τον Σεπτέμβριο του 2008 έως πρόσφατα διατέλεσα χρέη συντονιστή της Πολιτικής Κίνησης Κορυδαλλού. Στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές ήμουν επικεφαλής του ψηφοδελτίου των Οικολόγων Πράσινων στην Β Πειραιά. Σήμερα είμαι τακτικό μέλος του Πανελλαδικού Συμβουλίου του κόμματος, υπεύθυνος Πανελλαδικού Συμβουλίου της Θ.Ο. Οικολογίας Ανθρωπογενούς Περιβάλλοντος, μέλος των Επιτροπών Καταστατικού και Αξιολόγησης Προσωπικού και μέλος της 4μελούς Γραμματείας της Πολιτικής Κίνησης Κορυδαλλού-Νίκαιας-Ρέντη.


  

Δουζίνας Κυριάκος του Ιωάννη

Γεννήθηκα το 1962 στον Κορυδαλλό. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρονικών της Συβιτανιδείου. Εδώ και 9 χρόνια ενεργοποιούμαι επιχειρηματικά στο πεδίο των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των δικτύων.
Είμαι μέλος των Οικολόγων Πράσινων από τον Μάρτιο 2009. Συμμετείχα ενεργά στην εκλογική καμπάνια των πρόσφατων ευρωεκλογών και βουλευτικών εκλογών, με την ιδιότητα του μέλους της ομάδας συντονισμού της σχετικής καμπάνιας και ήμουν υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο των Οικολόγων Πράσινων της Β Πειραιά. Δραστηριοποιούμαι ενεργά, σε καθημερινή βάση, στο πεδίο του οικολογικού ακτιβισμού σε δημοτικό και διαδημοτικό επίπεδο. Από τον Σεπτέμβριο 2009 είμαι μέλος της 4μελούς Γραμματείας της Πολιτικής Κίνησης Κορυδαλλού-Νίκαιας-Ρέντη.


 
Κουκουβίνου Δέσποινα του Εμμανουήλ

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1977. Μεγάλωσα, ζω και εργάζομαι στον Κορυδαλλό. Είμαι μέλος των Οικολόγων Πράσινων από τον Ιούνιο 2009.
Η καθημερινότητά μου μοιράζεται ανάμεσα στην οικογένεια μου, την δουλεία μου αλλά και τους φίλους μου. Είμαι παντρεμένη και μητέρα δύο αγοριών ηλικίας 7 και 4,5 χρονών.
Εργάζομαι ως καθηγήτρια Αγγλικής γλώσσας από το 1999 ενώ παράλληλα παρακολουθώ σεμινάρια στο εξωτερικό με σκοπό την συνεχή επιμόρφωσή μου.
Αγαπώ τον τόπο μου γιατί εδώ είναι το παρελθόν μου, το παρόν αλλά ...... και το μέλλον μου.

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΝΙΚΑΙΑΣ-ΡΕΝΤΗ
Ψηφοδέλτιο "ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΙΚΑΙΑΣ-ΑΓ.Ι.ΡΕΝΤΗ"
Υποψήφιος Δήμαρχος ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ



Βελουκάκη Κυριακή του Χρήστου

Γεννήθηκα στον Πειραιά το 1968. Είμαι απόφοιτος Μαιευτικής, των Τ.Ε.Ι. Αθηνών και εργάζομαι σαν μαία στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας. Είμαι μητέρα τριών παιδιών.
Παράλληλα ασχολούμαι με τις εικαστικές τέχνες και ειδικότερα με την ζωγραφική. Εχω οργανώσει τρείς προσωπικές εκθέσεις, δύο στην Υδρα και μία στον Δήμο του Αγ.Ιωάννη Ρέντη.
Στους Οικολόγους Πράσινους προσχώρησα τον Ιανουάριο 2009. Συμμετείχα στην εκλογική καμπάνια των πρόσφατων ευρωεκλογών και βουλευτικών εκλογών, με την ιδιότητα του μέλους της ομάδας επικοινωνίας της σχετικής καμπάνιας Δραστηριοποιούμαι εδώ και αρκετά χρόνια στα πλαίσια συλλόγων ενεργών πολιτών και στο πεδίο του οικολογικού ακτιβισμού.


Μακρόγλου Αθανάσιος του Κωσταντίνου

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Νίκαια. Σπούδασα στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και απασχολούμαι επαγγελματικά σαν συνεργάτης γνωστού φυτώριου της πρωτεύουσας.
Υπήρξα μέλος των Οικολόγων Εναλλακτικών στην Ομάδα Πειραιά. Στους Οικολόγους Πράσινους προσχώρησα τον Μάρτιο του 2009. Συμμετείχα στην εκλογική καμπάνια των πρόσφατων ευρωεκλογών και βουλευτικών εκλογών, με την ιδιότητα του μέλους της ομάδας συντονισμού και επικοινωνίας της σχετικής καμπάνιας και συμμετείχα στο ψηφοδέλτιο των Οικολόγων Πράσινων της Β Πειραιά. Δραστηριοποιούμαι ενεργά στο πεδίο κοινωνικού και οικολογικού ακτιβισμού με στόχο ένα μέλλον πιο ανθρώπινο, πιο βιώσιμο και πιο γόνιμο. Από τον Σεπτέμβριο 2009 είμαι μέλος της 4μελούς Γραμματείας της Πολιτικής Κίνησης Κορυδαλλού-Νίκαιας-Ρέντη.

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΙΓΙΝΑΣ
Ψηφοδέλτιο "ΑΙΓΙΝΑ - ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ" 
Υποψήφιος Δήμαρχος ΣΑΚΗΣ ΣΑΚΚΙΩΤΗΣ 



Μαλτέζος Γρηγόρης του Θεμιστοκλή

Γεννήθηκα στην Αίγινα τον Απρίλη του 1957 μ.Χ. Τέλειωσα τα ΤΕΙ Αθήνας - Ηλεκτ. Μηχ. (’80)  με ειδίκευση σε Ενεργειακά Συστήματα & Αυτοματισμούς. Μετά μετεκπαιδεύτηκα στη Γαλλία, με εξειδίκευση στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική, Ενεργειακή Διαχείριση και Συστήματα Οικολογικής Δόμησης κ.α.
Το 1980 παντρεύτηκα με την Βάλια Καραγιάννη (Αρχιτέκτονα Μηχαν. D.P.L.G.) και έχω 2 παιδία το Θεμιστοκλή και την Αντιγόνη. 
Εργάζομαι στην Δ.Ε.Η. τώρα στο τομέα περιβάλλοντος της Δ/νσης Στρατηγικής και πριν στη Δ/νση Εναλλακτικών Μορφών Ενέργειας (με 18 αιολικά πάρκα & 80 φωτοβολταϊκά) και τομ.
Τηλεπικοινωνιών.
Το 1983 ιδρύσαμε με την Βάλια το τεχνικό γραφείο "ΒΙΟΔΟΜΗ" (Βιοκλιματική Δόμηση), με αντικείμενο την μελέτη & κατασκευή Οικολογικών κατοικιών και εφαρμογές Α.Π.Ε. Το 1986 ( μετά το Τσερνομπίλ) δημιουργήσαμε το ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΌ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΌ ΕΡΓΑΣΤΉΡΙ "ΕΝΑΡΜΟΝΙΟΝ" ,  www.enarmonion.gr   με το οποίο πορευόμαστε σ’ όλη την Ελλάδα.
Ακόμα το1987 "φυτέψαμε" τις πρώτες 3 μεγάλες Ανεμογεννήτριες στον Ελληνικό χώρο . 1 στη Νάξο και 2 στο Έπος Βροντάδου στη Χίο.
Με την πολιτική και κοινωνική δράση έχω αναμιχθεί από 16 μου. (Φοιτητικές ομάδες, Δημοτικές Κινήσεις (Αίγινα), Συμμετοχή σε Οικολ. συλλόγους, Μ.Κ.Ο. & ΟΙΚΟΛ. ΕΝΑΛΛ.89 κ.α.). Χόμπι μου: Μουσική, Διάβασμα, Θαλάσσια σπορ, Κατασκευή Μουσικών Οργάνων. κ.α.

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΑΛΛΗΝΗΣ-ΓΕΡΑΚΑ-ΑΝΘΟΥΣΑΣ   
Ψηφοδέλτιο Δημοτικής Οικολογικής Συνεργασίας "ΝΕΟΣ ΔΗΜΟΣ"
Υποψήφιος Δήμαρχος ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΥΛΜΠΑΣΑΚΟΣ

  
Ρομπάκης Οδυσσέας του Κωνσταντίνου

Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 26/12/53, μένω τα τελευταία 14 χρόνια στην Παλλήνη Είμαι παντρεμένος με την Ολυμπία Πετρίδου και έχουμε δύο παιδιά.
Πτυχιούχος του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά, κάτοχος πτυχίου δύο ξένων γλωσσών και γνώστης σε χαμηλότερο επίπεδο άλλων δύο. 
Διετέλεσα από 1974 και για 25 χρόνια ενεργό μέλος και εκπρόσωπος σε ΔΣ Συλλόγου τραπεζοϋπαλλήλων και στο Γ.Σ της ΟΤΟΕ, ενώ τα τελευταία 14 χρόνια, πρόεδρος σε Πρωτοβάθμιους, Δευτεροβάθμιους, Τριτοβάθμιους Συλλόγους και Οργανώσεις Γονέων Παλλήνης και Αν. Αττικής καθώς και μέλος ΔΣ της Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών, Ελλάδος. Μέλος της Δ.Ε.Π την τελευταία τετραετία. 
Συμμετέχω αγωνιστικά σε Δ.Σ πολιτιστικών και επιστημονικών συλλόγων και φορέων της περιοχής μου. Μετά την ολοκλήρωση του εργασιακού μου βίου, ασχολούμαι περιστασιακά με οικονομικές και λογιστικές υποθέσεις σαν ιδρυτικό μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου, με άδεια άσκησης επαγγέλματος Λογιστή Α΄ τάξης.
Πολιτικά βρίσκομαι στον χώρο των Οικολόγων Πράσινων και δραστηριοποιούμαι μαζί με άξιους φίλους, στον νέο Καλλικράτειο Δήμο Παλλήνης   
Ο.Ρομπάκης - oikologiapallinis@gmail.com


Καφαντάρη Άρης του Κωνσταντίνου

Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 23/07/1986 και τα τελευταία 13 χρόνια μένω στο δήμο Γέρακα. Είμαι απόφοιτος της Γερμανικής σχολής Αθηνών και τελειόφοιτος της σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του ΕΜΠ. Κατέχω ανώτερο πτυχίο στα γερμανικά, αγγλικά και ισπανικά, ενώ τα τελευταία ασχολούμαι εντατικά με τα ιαπωνικά. 
Εξειδικεύομαι στον τομέα του ενεργειακού εξορθολογισμού της αρχιτεκτονικής και της ένταξης της στο φυσικό περιβάλλον. Στη  πτυχιακή μου εργασία ασχολούμαι με τη διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς σε σχέση με το τοπίο, μία θεματική που σκοπεύω να συνεχίσω με περαιτέρω σπουδές στην Ιαπωνία. Ασχολούμαι με τα προβλήματα της πόλης μου και υποστηρίζω μη κυβερνητικές οργανώσεις, ενώ πρόσφατα αποφάσισα ν ασχοληθώ και με τα κοινά και το οικολογικό κίνημα.


Μάρω Παναγιωτίδου του Στυλιανού

Γεννήθηκα στο Μόντρεαλ Καναδά το 1982. Σπούδασα International Business  στο Deree και Supply Chain Management στην Αγγλία. Εργάζομαι από 16 ετών κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικών και γαλλικών σε μικρούς και μεγάλους. Διαχειρίστηκα, διεύρυνα και εμπλούτισα το ήδη υπάρχον φροντιστήριο της οικογένειας εφαρμόζοντας παράλληλα οικολογική αγωγή σε μαθητές δύο χρονών και άνω. Ταυτόχρονα εργάζομαι σαν οικονομικός σύμβουλος/ασφαλίστρια σε συνεργασία με διάφορες εταιρίες. Ολοκληρώνοντας της σπουδές μου στην Αγγλία εργάστηκα και ως Managing/Marketing Advisor σε αγγλική εταιρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: